Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

Πνευματικός αυνανισμός (μαλάκινση εγκεφάλου)

Για να γραφτεί το άρθρο αυτό,αφορμή υπήρξε  η ενεργή  ενασχόληση μου με τα κοινά του κλάδου από το 2010 εως σήμερα.
Γνώρισα νέους ανθρώπους από όλη την ιεραρχία του κλάδου, καθώς και την διαπλοκή ,την άνομη συναλλαγή ενός ολόκληρου μηχανισμού και το πως λειτουργεί.
Στον κλάδο μας φυσικά υπάρχουν ,όπως υπάρχουν σε όλες τις κοινωνικές ομάδες και πάρα πολλά αξιόλογα άτομα.


Επισημαίνω ότι αυτό το άρθρο απευθύνεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ μόνο σε αυτούς που πάσχουν από πνευματικό αυνανισμό (μαλάκινση εγκεφάλου).
Ας ξεκινήσουμε με ένα άκυρο intro….
Μη φοβάστε είναι η πρώτη φορά μεν…αλλά όχι και η τελευταία..
Σας υποσχόμαστε οτι θα ξαναεπαναληφθεί πολλάκις όπως θα έλεγαν και οι φιλοι μας οι βυζαντινοτέτοιοι ( ΠΑΡΕΑ Α.Π.Ε.-ΛΑΜΟΓΙΑ ΕΠ.Ε.)!

Πάμε γρήγορα- γρήγορα στη πρώτη ερώτηση , διότι μας πιέζει και ο χρόνος!
Έχετε σκεφτεί ποτέ τον όρο πνευματικός αυνανισμός?
 Ε, δε μπορεί θα το έχετε αντιληφθεί έστω και υποσυνείδητα!!!
Στην Ελλάδα είμαστε…
”Έλα να σπριντάρουμε”..., ”Άραξε”..., ”Σε τρέχω”… ”Ξέρεις ποιος είμαι εγώ...???” , ¨Ως πρόεδρος τι μπορώ να κάνω εγώ για σένα???...¨, ¨Το θέμα σου άστο σε εμένα,έχει λυθεί... ¨  ¨Καλά είμαι και ο πρώτος γκόμενος στην Ελλάδα ...¨ ¨ Είναι λαΐκιστές όσοι μας κατηγορούν ...¨, ¨Αυτό δεν γίνεται!!!...αυτό θα κάνουμε...¨ ¨Θα μιλήσω πρώτα και θα σε πάρω τηλέφωνο ...¨κ.τ.λ.
Είναι κάποιες εκφράσεις ατόμων με δείκτη i.q ραδικιού(αν και η επιστημονική ομάδα του κόσμου της αγάπης της χριστιανοσύνης και της αδελφοσύνης των λαών ερευνά πάνω και σε αυτό τον τομέα νοημοσύνης της φρουτοπίας) !!!
Θα έχετε παρατηρήσει πολλά απελευθερωμένα και ανοιχτόμυαλα άτομα να χρησιμοποιούν στη καθημερινότητα του λόγου τους , ένα όμορφο ανέμελο “στυλ”, το οποίο δίνει μια αίσθηση φρεσκάδας … κάτι σαν … τις τόσες μυρωδιές που θυμίζει παιδικές αναμνήσεις … αναμνήσεις μέσω των οπτικών αλλά και ακουστικών εικόνων , της ευωδίας της μασχάλης της γιαγιάς!!!
Αυτά τα άτομα δίνουν έμφαση κυρίως στο “φαίνεσθαι” και όχι στο “πράττειν”.
Κύριο μέλημα τους είναι η ψευτοκοινωνική αναγνώριση , το αίσθημα της ψυχολογικής ανάτασης έναντι των άλλων συνανθρώπων τους , μέσω της επιβολής των απόψεων και πεποιθήσεων τους …
Συχνά η  επιχειρηματολογία τους πηγάζει μέσω τεκμηρίων (φυσικά) που αναλώνεται σε 4-5 λέξεις - φράσεις όπως :...” λες βλακείες , εγώ τα ξέρω καλύτερα ”... ,”δεν είναι έτσι ο γαμπρός μου και όλο μου το σοϊ τα ξέρουν ακόμα πιο καλά αλλά δεν μου έχουν πει κάτι ¨…¨ απλά είσαι λάθος να το ξέρεις” … ¨αυτό δεν είναι εφικτό...¨ ¨δεν γίνονται τα πράγματα αυτά ...¨ κ.τ.λ..
Κάνοντας ακόμα ένα βήμα παραπέρα με πιο πλούσιο λεξιλόγιο σου αναφέρουν: “είσαι βλάκας ...” ¨ είσαι τρελός...¨  ¨είσαι αλκοολικός..¨ ¨είσαι σκουπίδι ...¨ κ.τ.λ.
Αλλά δεν ξέρω γιατί είσαι βλάκας ,δεν ξέρω γιατί είσαι τρελός.δεν ξέρω γιατί τα κάνεις όλα αυτά ...απλά έχω ενδόμυχες ανασφάλειες και μειωμένες κοινωνικές – ανθρωπιστικές ευαισθησίες – προβληματισμούς , επομένως δεν έχω κάτσει ποτέ να ασχοληθώ με το θέμα που θέτεις … απλά πρέπει να έχω δίκιο.
 Άλλωστε είναι “γαμάτο” να νιώθεις ανώτερος , δεν είναι???
Για  αυτό ο Αΐνστάιν που κατηγορείται για πολλές απόψεις του (αλλά πρέπει να ήταν ολίγον πνευματικός άνθρωπος ),τα είχε παρατηρήσει όλα αυτά στην ανθρώπινη φύση ….
Βλέποντας μακριά στο μέλλον έκανε την διάγνωση...
 Η “μαλάκινση” του στιγμιαίου της επιλογής , πηγάζει απο μια έντονη εσωστρεφή ψυχολογική έκφανση , λόγω παραγωγής της ουσίας σεροτονίνη σε υψηλή συγκέντρωση στο άνω πρόσθιο τμήμα του εγκεφάλου.
Είναι πραγματικά αξιοζήλευτα όλα τα τελευταία γεγονότα και οι υπηρεσίες που παρέχουν όλα αυτά τα άτομα που πάσχουν από μαλάκινση εγκεφάλου….
Θεωρούν αυτό που κάνουν μεγάλη ΜΑΓΚΙΑ !!!...χα χα χα χα...  Αυτά είχαμε για σήμερα , έκλεισε το θέμα… Άντε τα λέμε!!!
Ciao , cu , a tout  aller και free to go… dismissed

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου